گزارش ویدئویی پروژه احداث رمپ و لوپ تقاطع غیرهمسطح راه‌آهن بندر امام خمینی(ره)

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، به دنبال نگاه ویژه مدیران ارشد سازمان بنادر و دریانوردی که به موضوع مهم توسعه پیرامون بندر در فعالیت های عمرانی ایجاد شده است و به منظور توسعه‌ی متوازن و بهره‌مندی مناطق اطراف بندر امام خمینی(ره)‌ از مزایای فعالیت‌های بازرگانی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)، اجرای پروژه‌های عمرانی بزرگ از محل اعتبارات سازمان بنادر و دریانوردی با هدف تحقق این نگاه در سال ۹۸ آغاز شد.

پروژه احداث رمپ و لوپ های تقاطع غیرهمسطح راه آهن با اعتباری معادل ۲۰۰ میلیارد ریال در مدت ۱۵ ماه به بهره‌برداری نهایی می‌رسد، در جریان تکمیل آن سبب ایجاد ۷۰ فرصت شغلی شده است.

در این پروژه عمرانی کم‌نظیر ضمن تأمین الزام‌های مقررات راه‌آهن در خصوص تقاطع غیرهمسطح روی دو خط راه‌آهن، زمینه برای تسهیل جریان آمد و شد وسائط نقلیه سنگین از مبدأ بندر به مقاصد ذیربط و همچنین از همه مهم‌ترحذف گره ترافیکی در میدان پلیس‌راه فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید:

 فاز نخست پروژه راه‌آهن بندر امام خمینی(ره) به خرمشهر کلنگ‌زنی شد+فیلم

پروژه تقاطع غیر همسطح و کمربندی بندر امام خمینی به آبادان کلنگ زنی شد

آغاز عملیات اجرایی چند پروژه در بندر امام خمینی با حضور وزیر راه

با بهره‌برداری از این پروژه عمرانی ضمن اینکه در زمینه تعامل هر چه بیشتر بندر و شهر قدم‌های مؤثری برداشته می‌شود و آثار محرومیت نیز کمتر می‌شود، شرایط مساعد برای تسهیل مبادلات و گسترش ظرفیت‌های بازرگانی در منطقه افزایش خواهد یافت.

در ادامه گزارش ویدئویی این پروژه را مشاهده بفرمایید.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/11945کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/11945/11945/کپی شد!