محمود خزلی عضو شورای روحانیون تشکل جوانان انقلابی بندر امام‌ خمینی(ره) شد

حجت‌الاسلام مرتضی رستم‌بیگی در گفت‌وگو با خبر بندر امام خمینی(ره) اظهار داشت: با توجه به اینکه اساسی‌ترین انگیزه تاسیس جوانان انقلابی، تلاش برای تحقق بخشیدن به آرمان‌ها و ارزش‌های والای اسلامی است نخستین رکن جوانان انقلابی را شورای روحانیون (سه نفر از روحانیون) تشکیل می‌دهد که تضمین کننده ماهیت اسلامی جوانان انقلابی و تعیین کننده سمت و سوی فعالیت‌های آن است.

وی افزود: با توجه به استعفای حجت‌الاسلام سجاد فرجی،طبق اساسنامه و بنا بر اجماع شورای مرکزی تشکل، محمود خزلی که به حمد الهی از چهره‌های شناخته شده و فعال و مقبول حوزه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بوده و طلبه سطح دو حوزه علمیه قم است، به عضویت شورای روحانیون تشکل جوانان انقلابی بندر امام‌ خمینی، انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید:

مواهب بیت المال برای مسئولان، کارگران در رنج بی‌پولی + فیلم

جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) خواستار برخورد با مدیران نالایق شهری هستند

برگزاری تریبون آزاد جوانان انقلابی در بندر امام‌ خمینی (ره) +فیلم

تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) در واکنش به لغو تریبون آزاد توسط شورای تامین شهرستان بندرماهشهر بیانیه صادر کرد

روایت ویدئویی از برگزاری جلسه پرسش و پاسخ ” انتخابی برای مجلس قوی” در بندر امام خمینی(ره)

دبیر تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی در پایان گفت: با تشکر از تلاش‌ها و مجاهدت‌های حجت‌الاسلام سجاد فرجی، امید است که با حضور این برادر روحانی مومن و انقلابی، تشکل جوانان انقلابی بتواند گام‌های بلند و محکم‌تری برای آرمان های انقلابی اسلامی بردارد.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/11901کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/11901/محمود-خزلی-عضو-شورای-روحانیون-تشکل-جوا/کپی شد!