آخرین وضعیت بازگشایی باشگاه‌های بدنسازی

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، اردوان قاسمی عصر روز چهارشنبه در گفت‌وگو با فارس  اظهار داشت: باتوجه به ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا و اعلام اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان، باشگاه‌های دارای مجوز پس از مراجعه به نهادهای مربوطه و انجام امورات و رعایت پروتکل های بهداشتی (شامل فرم تعهد نامه مدیران باشگاه‌ها، غربالگری و خوداظهاری ورزشکاران و اجازه و تائیدیه هیات پزشکی ورزشی) می‌توانند فعالیت کنند.

وی افزود: رعایت پروتکل بهداشتی در باشگاه‌ها اعم از رعایت بهداشت فردی که شامل استفاده از ماسک، دستکش، حوله شخصی و نیز تایم بندی جهت حضور تعداد افراد مشخص و محدود در زمان‌های تعیین شده، همچنین انجام تست تب سنجی توسط مدیران باشگاه‌ها و ضدعفونی نمودن فضا و وسایل به‌صورت روزانه چندین مرحله می‌باشد که باید توسط باشگاه‌های بدنسازی انجام شود.

رئیس هیات بدنسازی استان خوزستان گفت: تکمیل فرم.های خود اظهاری ورزشکاران و غربالگری ورزشکاران نیز از نکاتی است که باید انجام شود.

وی یادآور شد: باشگاه‌های دارای مجوز نیز از طریق اداره ورزش و جوانان شهرستان مربوطه و نیز اداره کل جهت دریافت تسهیلات بانکی ساماندهی شدند که در اسرع وقت اقدام به ارائه تسهیلات برای آنها خواهد شد.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/11772کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/11772/آخرین-وضعیت-بازگشایی-باشگاه‌های-بدنس/کپی شد!