روز قدس مقدمه اضمحلال و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، سرهنگ پاسدار کریم بابایی با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی، اظهار کرد: قدس قبله اول مسلمین است و مسئله فلسطین طبق فرمایش گهربار امام راحل و عظیم الشان امام خمینی (ره) مسئله اول مسلمین جهان است.

امروز استکبار جهانی آمریکای جنایتکار و فرزند وحشی و ناخلفش رژیم منحوس صهیونیسنی و اجانب او در منطقه با جنایات غیرانسانی و ددمنشانه خود علیه بشریت و به ویژه علیه مردم مظلوم مسلمان ضدیت و مخالفت خودشان را با اسلام و مسلمین و آزادی‌خواهان واقعی جهان به نمایش می‌گذارند که می‌طلبد همه مسلمانان جهان واحد و یک صدا به مقابله با ظلم پرداخته و هرچه کینه و فریاد دارند برسر دشمنان دین خدا و بشریت خالی کنند.

در روز قدس امسال و با توجه به بحث فاصله‌گذاری اجتماعی به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا، همه آحاد مردم شریف، نوع دوست و عدالتخواه شهرستان ماهشهر و کاربران فضای مجازی به هر شکل ممکن و مجاز با پلاکارد، تصویر، نوشته، پویش، هشتک، کمپین و… به هجمه شدید علیه دشمنان بشریت به ویژه رژیم غاصب، ظالم و کودک کش صهیونیستی خواهند پرداخت.

ان‌شاءالله روز قدس مقدمه اضمحلال و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی است و همگی بعد از استماع سخنان راهبردی و سرنوشت ساز ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله خامنه ای ( مدظله ) با بصیرت آماده و محیا برای لبیک گویی به رهبر، مولا و مقتدایمان برای هرگونه اقدام انقلابی و یاری و دفاع از مظلومان جهان و به ویژه ملت مظلوم فلسطین باشیم و امیدواریم خداوند متعال به زودی شر این دو بلای منحوس “رژیم غاصب و جعلی اسراییل و ویروس کرونا” را از سر بشریت و به ویژه مسلمین جهان کم کند.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/11715کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/11715/روز-قدس-مقدمه-اضمحلال-و-نابودی-رژیم-غاص/کپی شد!