اداراه‌ها و بانک‌های ۱۶شهرستان خوزستان تعطیل شدند

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از ایرنا، غلامرضا شریعتی روز جمعه  در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: برای جلوگیری از ناپایدار شدن وضعیت انتشار ویروس کرونا در استان شورای تامین استان تصمیم گرفت تا  اداره‌ها ، بانک‌ها و اصناف غیرضروری این ۱۶ شهرستان تعطیل شوند.

شریعتی بیان کرد:۱۶ شهرستانی که این دستورالعمل در آن ها عملیاتی می‌شود شامل اهواز، کارون، باوی ،رامهرمز ،مسجد سلیمان، هفتکل، حمیدیه، دشت آزادگان، ماهشهر، هندیجان، دزفول، شوش، شوشتر،گتوند، آبادان و خرمشهر می‌باشند.

وی گفت: با تمهیداتی که اندیشیده می شود امید است شرایط ابتلای افراد به بیماری کرونا در این شهرها کنترل شود و  وضعیت به حالت عادی بازگردد.

استاندار خوزستان در ادامه عنوان کرد: در سایر شهرستان‌های خوزستان شرایط مثل گذشته عادی است و ادارات و اصناف  در آن دایر می باشند.

استاندار گفت:  بانک ها در ۱۶ شهرستان تعطیل هستند اما با تشخیص شورای هماهنگی بانک‌های استان شعب منتخبی که از سوی این شورا معرفی می‌شود به صورت کشیک دایر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

گزارش| چرا روند ابتلا به کرونا در خوزستان صعودی شد؟

سیر صعودی کرونا ویروس در بندر امام خمینی/ شناسایی ۷ مورد ابتلا جدید

یکه تازی دشمنی که در خوزستان جدی گرفته نشده است

ویروس کرونا طی  یک هفته در استان خوزستان افراد زیادی را مبتلا کرده به گونه‌ای که مسوولان وزارت بهداشت اعلام کردند در ۴ روز گذشته یک چهارم مبتلایان به ویروس کرونا در کشور مربوط به استان خوزستان است.

ویروس کرونا که منشا آن چین می‌باشد از اوایل اسفند ماه در کشور و سپس در خوزستان مشاهده شد.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/11656کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/11656/اداراه‌ها-و-بانک‌های-۱۶شهرستان-خوزس/کپی شد!