یک نفر دیگر در بندرامام قربانی کرونا ویروس شد

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز روز دوشنبه ۲۵ فروردین ماه ۹۹ در اطلاعیه‌ای آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در خوزستان را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: ️در ۲۴ ساعت گذشته ۴۵ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان خوزستان به ثبت رسیده که به تفکیک اهواز ۱۳، هفتکل ۸، ایذه ۴ مورد، شهرستان‌های رامشیر و حمیدیه هر کدام ۳ مورد، شهرستان‌های خرمشهر، شوشتر، دزفول، آبادان و کارون هر کدام ۲ مورد، شهرستان‌های شوش، امیدیه، ماهشهر و دشت آزادگان هر کدام شناسایی شده است.

در ادامه این اطلاعیه با بیان اینکه بااحتساب این ۴۵ نفر تعداد کل مبتلایان استان به ۱۱۹۱ نفر افزایش یافت، آمده است: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۶ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند تا تعداد قربانیان این ویروس در استان به ۱۳۷ نفر افزایش پیدا کند.

شناسایی ۱۶۱۷ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور

دکتر کیانوش جهانپور روز دوشنبه ۲۵ فروردین ماه ۹۹ درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا اظهار کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۶۱۷ نفر بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به ۷۳ هزار و ۳۰۳ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۱ نفر از مبتلایان جدید کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری در کشور به ۴۵۸۵ مورد رسید؛ همچنین بین بیمارانی که بستری هستند ۳۸۷۷ نفر از بیماران حال نامساعدتر و ابتلای شدیدتری به بیماری دارند.

جهانپور تصریح کرد: خوشبختانه روند بهبودیافتگان سرعت بالایی گرفته و تاکنون ۴۵ هزار و ۹۸۳ نفر از بیماران قطعی بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

یک نفر در بندرامام خمینی(ره) قربانی کرونا ویروس شد

طبق آمار رسمی در ۲۴ ساعت گذشته یک نفر در ماهشهر به کرونا ویروس مبتلا شده است. متاسفانه یک خانم میانسال در کوی اباذر بندر امام خمینی(ره) قربانی کرونا ویروس شد.

با احتساب امروز آخرین وضعیت بیماران کرونا ویروس در بندرامام‌خمینی(ره) ۲ نفر فوتی، ۵ نفر تحت درمان بیمارستانی و ۱۸ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص گزارش شده است.

طبق آمار رسمی با احتساب آمار امروز توزیع بیماری کرونا در مناطق شهری بندر امام خمینی(ره) به تفکیک، کوی اباذر ۸ نفر، فاز۴ ۴نفر، کوی مقداد ۳ نفر کوی شهید بهشتی، شهید صدوقی و شهید دستغیب هر کدام ۲ نفر ، کوی شهید رجایی(فاز۳)، شهید مطهری(بلوکی‌ها)، شهید صباغان ( کمپB ) و مسکن مهر هر کدام یک نفر گزارش شده است.

۶ نفر فوتی، ۵۳ نفر بهبود یافته، ۱۰ نفر تحت درمان بیمارستانی، آخرین وضعیت ۶۹ مبتلا به کرونا در شهرستان بندرماهشهر، بندر امام خمینی(ره) و شهر شهید چمران است. تاکنون در بندرماهشهر ۴۴ و بندر امام‌ خمینی(ره) ۲۵ مورد شناسایی شده است.

مسئولان بهداشت و درمان شهرستان برای مقابله با کرونا ویروس شهروندان را  بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی، و عدم ارتباط با افراد مبتلا و بهبودیافته که ترخیص شده‌اند، توصیه می‌کنند.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/11392کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/11392/یک-نفر-در-بندرامام-قربانی-کرونا-ویروس-ش/کپی شد!