موج سواری کرونا در ماهشهر و بندر امام خمینی/ مبتلایان جدید ماهشهر ۳ و بندرامام ۲ مورد

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز روز یکشنبه ۲۴ فروردین ماه ۹۹ در اطلاعیه‌ای آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در خوزستان را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: ️در ۲۴ ساعت گذشته ۳۷ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان خوزستان به ثبت رسیده که به تفکیک اهواز ۱۸، ماهشهر ۵ مورد، شهرهای خرمشهر و ایذه هر کدام ۳ مورد، کارون ۲، شهرهای هندیجان، حمیدیه، شادگان، شوشتر، دزفول و شوش هر کدام ۱ مورد شناسایی شده است.

در ادامه این اطلاعیه با بیان اینکه بااحتساب این ۳۷ نفر تعداد کل مبتلایان استان به ۱۱۴۶ نفر افزایش یافت، آمده است: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، دو نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند تا تعداد قربانیان این ویروس در استان به ۱۳۱ نفر افزایش پیدا کند.

در پایان این گزارش آمار تفکیکی ۱۱۴۶ مورد مبتلا به کرونا ویروس که از ابتدا تا امروز ۲۴ فروردین ۹۹، در خوزستان شناسایی شده‌اند، را اعلام کرد: اهواز ۴۱۲، خرمشهر ۱۰۱، دزفول ۹۶، آبادان ۷۱، ماهشهر ۶۸، شوشتر ۵۴، باوی ۴۸، اندیمشک ۴۳، شوش ۳۴، کارون ۲۹، شادگان ۲۷، رامشیر ۲۵، مسجدسلیمان ۲۲، ایذه ۲۰، امیدیه ۱۵، رامهرمز ۱۲، حمیدیه ۱۲، بهبهان ۱۱، گتوند ۸، دشت آزادگان‌‌۷، باغملک ۵، هندیجان ۵، هفتکل ۳، اندیکا ۲، آغاجاری ۲ و خارج استانی ۱۴ مورد تاکنون بر اساس نتایج قطعی آزمایشگاهی مثبت ارزیابی شده‌اند.

مجموع مبتلایان به کووید۱۹ در کشور به ۷۱۶۸۶ نفر رسید

دکتر کیانوش جهانپور روز یکشنبه ۲۴ فروردین ماه ۹۹ درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا اظهار کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۶۵۷ نفر بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به ۷۱ هزار و ۶۸۶ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۷ نفر از مبتلایان جدید کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری در کشور به ۴۴۷۴ مورد رسید؛ همچنین بین بیمارانی که بستری هستند ۳۹۳۰ نفر از بیماران حال نامساعدتر و ابتلای شدیدتری به بیماری دارند.

جهانپور تصریح کرد: خوشبختانه روند بهبودیافتگان سرعت بالایی گرفته و تاکنون ۴۳ هزار و ۸۹۴ نفر از بیماران قطعی بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

موج سواری کرونا در ماهشهر و بندر امام خمینی

طبق آمار رسمی در ۲۴ ساعته گذشته ۵ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در ماهشهر شناسایی شده است که به تفکیک ۳ نفر در ماهشهر و ۲ نفر در کوی مقداد بندر امام خمینی به کرونا ویروس مبتلا شدند.

طبق آمار رسمی با احتساب آمار امروز توزیع بیماری کرونا در مناطق شهری بندر امام خمینی(ره) به تفکیک، کوی اباذر ۸ نفر، فاز۴ ۴نفر، کوی مقداد ۳ نفر کوی شهید بهشتی، شهید صدوقی و شهید دستغیب هر کدام ۲ نفر ، کوی شهید رجایی(فاز۳)، شهید مطهری(بلوکی‌ها)، شهید صباغان ( کمپB ) و مسکن مهر هر کدام یک نفر گزارش شده است.

۵ نفر فوتی، ۵۲ نفر بهبود یافته، ۱۱ نفر تحت درمان بیمارستانی، آخرین وضعیت ۶۸ مبتلا به کرونا در شهرستان بندرماهشهر، بندر امام خمینی(ره) و شهر شهید چمران است. تاکنون در بندرماهشهر ۴۳ و بندر امام‌ خمینی(ره) ۲۵ مورد شناسایی شده است.

مسئولان بهداشت و درمان شهرستان برای مقابله با کرونا ویروس شهروندان را  بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی، و عدم ارتباط با افراد مبتلا و بهبودیافته که ترخیص شده‌اند، توصیه می‌کنند.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/11388کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/11388/موج-سواری-کرونا-در-ماهشهر-و-بندر-امام-خم/کپی شد!