شناسایی ۱ مورد ابتلا جدید در ماهشهر/ آمار نهایی مبتلایان ماهشهر ۴۰ بندرامام ۲۳

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از فارس، علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در خوزستان ۳۹ مورد جدید ابتلا به کرونا ثبت شد که در مجموع، مبتلایان به ۱۰۷۸ مورد افزایش یافت.

وی افزود: این موارد به تفکیک شامل ۲۱ مورد در اهواز، ۷ مورد رامشیر، آبادان و حمیدیه هر کدام ۲ مورد و شهرستان‌های آغاجاری، شادگان، خرمشهر، دزفول، کارون، ماهشهر و هفتگل هر کدام یک مورد بوده است.

سخنگوی علوم پزشکی اهواز با اعلام فوت ۵ نفر از بیماران کووید ۱۹ در خوزستان گفت: فوت شدگان در بیمارستان‌های آریای اهواز، اندیمشک، خرمشهر، شوشتر و دزفول بوده و تعداد فوت‌شدگان به ۱۲۶ نفر رسیده است.

وی افزود: طی بررسی انجام شده همه فوت‌شدگان روز گذشته سابقه بیماری مزمن قلبی داشته‌اند.

احسان‌پور بیان کرد: تا کنون ۷۷۲ بیمار بهبود یافته و در حال حاضر ۱۸۰ نفر در بیمارستان‌های استان بستری و درحال دریافت خدمات درمانی هستند.

وی با اشاره به فعال شدن نقاهتگاه بیماران کرونایی در اهواز افزود: تا کنون ۵ بیمار از خدمات این نقاهتگاه استفاده کرده‌اند.

مجموع مبتلایان کووید۱۹ در کشور به ۶۸۱۹۲ نفر رسید

دکتر کیانوش جهانپور روز پنجشنبه ۲۲ فروردین ماه ۹۹ درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا اظهار کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۹۷۲ نفر بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به ۶۸ هزار و ۱۹۲ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۲ نفر از مبتلایان جدید کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری در کشور به ۴۲۳۲ مورد رسید؛ همچنین بین بیمارانی که بستری هستند ۳۹۶۹ نفر از بیماران حال نامساعدتر و ابتلای شدیدتری به بیماری دارند.

جهانپور تصریح کرد: خوشبختانه روند بهبودیافتگان سرعت بالایی گرفته و تاکنون ۳۵ هزار و ۴۶۵ نفر از بیماران قطعی بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

شناسایی یک مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در ماهشهر

در ۲۴ ساعته گذشته ۱ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در ماهشهر شناسایی شده است.

طبق آمار رسمی با احتساب آمار امروز توزیع بیماری کرونا در مناطق شهری بندر امام خمینی(ره) به تفکیک، کوی اباذر ۸ نفر، فاز۴ ۴نفر، کوی شهید بهشتی، شهید صدوقی و شهید دستغیب هر کدام ۲ نفر ، کوی شهید رجایی(فاز۳)، شهید مطهری(بلوکی‌ها)، شهید صباغان ( کمپB )، مقداد و مسکن مهر هر کدام یک نفر گزارش شده است.

۵ نفر فوتی، ۵۲ نفر بهبود یافته، ۶ نفر تحت درمان بیمارستانی، آخرین وضعیت ۶۳ مبتلا به کرونا در شهرستان بندرماهشهر، بندر امام خمینی(ره) و شهر شهید چمران است. تاکنون در بندرماهشهر ۴۰ و بندر امام‌ خمینی(ره) ۲۳ مورد شناسایی شده است.

مسئولان بهداشت و درمان شهرستان برای مقابله با کرونا ویروس شهروندان را  بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی، و عدم ارتباط با افراد مبتلا و بهبودیافته که ترخیص شده‌اند، توصیه می‌کنند.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/11368کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/11368/شناسایی-۱-مورد-ابتلا-جدید-در-ماهشهر-آما/کپی شد!