شناسایی ۱ مورد ابتلا جدید در بندرامام/ آمار نهایی مبتلایان ماهشهر ۳۹ بندرامام ۲۰ نفر

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، علی احسان‌پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۷  بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در خوزستان شناسایی شدند که با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران در خوزستان به ۹۶۵ نفر رسید.

وی افزود: این موارد به تفکیک شامل ۱۳ مورد اهواز، ایذه ۴، اندیمشک، دزفول و خرمشهر هر کدام ۳ مورد، شهرستان‌های باوی، کارون و مسجدسلیمان هر کدام ۲ مورد و امیدیه، آبادان، ماهشهر، حمیدیه و شوشتر هر کدام یک مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز عنوان کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳ بیمار کووید۱۹ که ۲ مورد در بیمارستان رازی و یک مورد در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان بوده است جان خود را از دست دادند و جان باختگان به ۱۱۶ نفر افزایش یافت.

وی افزود: در حال حاضر ۱۷۰ بیمار مبتلا تحت مراقبت قرار دارند و ۶۷۹ بیمار با بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

مجموع مبتلایان کووید۱۹ در کشور به ۶۲۵۸۹ نفر رسید

دکتر کیانوش جهانپور درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا اظهار کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۲۰۸۹ نفر بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به ۶۲ هزار و ۵۸۹ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۳ نفر از مبتلایان جدید کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری در کشور به ۳۸۷۲ مورد رسید؛ همچنین بین بیمارانی که بستری هستند ۳۹۸۷ نفر از بیماران حال نامساعدتر و ابتلای شدیدتری به بیماری دارند.

جهانپور تصریح کرد: خوشبختانه روند بهبودیافتگان سرعت بالایی گرفته و تاکنون ۲۷ هزار و ۳۹ نفر از بیماران قطعی بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

شناسایی ۱ مورد جدید ابتلا به کرونا در بندر امام خمینی

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، در ۲۴ ساعته گذشته در ۱ مورد جدید در کوی اباذر بندر امام خمینی(ره) شناسایی شده است.

به گفته مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر توزیع بیماری کرونا در مناطق شهری بندر امام خمینی(ره) به تفکیک، توزیع بیماری کرونا در مناطق شهری بندر امام خمینی(ره) به تفکیک، کوی اباذر ۶ نفر، فاز۴ ۴نفر، کوی شهید بهشتی، شهید صدوقی و شهید دستغیب هر کدام ۲ نفر ، کوی شهید رجایی(فاز۳)، شهید مطهری(بلوکی‌ها)، شهید صباغان ( کمپB ) و مسکن مهر هر کدام یک نفر گزارش شده است.

۵ نفر فوتی، ۵۱ نفر بهبود یافته، ۳ نفر تحت درمان بیمارستانی، آخرین وضعیت ۵۹ مبتلا به کرونا در شهرستان بندرماهشهر، بندر امام خمینی(ره) و شهر شهید چمران است. تاکنون در بندرماهشهر ۳۹ و بندر امام‌ خمینی(ره) ۲۰ مورد شناسایی شده است.

عدم رعایت شهروندان در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی سبب افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان بندرماهشهر و بندر امام خمینی(ره)، شده است، مسئولان بهداشت بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی، و عدم ارتباط با افراد مبتلا و بهبودیافته و ترخیص شده را توصیه می‌کنند.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/11308کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/11308/شناسایی-۱-مورد-ابتلا-جدید-در-بندرامام-آ/کپی شد!