بهبود ۵۱ مبتلا به کرونا در ماهشهر و بندرامام

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، علی احسان‌پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با تاکید بر در خانه ماندن و حفظ  شرایط فاصله گذاری اجتماعی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۳۹ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در۲۴ ساعت گذشته در خوزستان ثبت شده و تعداد مبتلایان به ۹۲۸ مورد افزایش یافته است.

وی افزود: آمار جدید به تفکیک شامل اهواز ۱۴ مورد، شوشتر ۷ مورد، خرمشهر ۵ مورد، دزفول ۳ مورد، آبادان ۲ مورد، شوش ۲ و شهرستان‌های کارون، دشت آزادگان، شادگان، ایذه، باغملک و باوی هر کدام یک مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز عنوان کرد: تا کنون ۵۷۳ بیمار مبتلا پس از دریافت خدمات درمانی با بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شده‌اند.

وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۵ نفر از هموطنان‌مان بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند تا تعداد قربانیان این ویروس در استان به ۱۱۲ نفر افزایش پیدا کند.

مجموع مبتلایان کووید۱۹ در کشور به ۶۰۵۰۰ نفر رسید

دکتر کیانوش جهانپور درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا اظهار کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۲۲۷۴ نفر بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به ۶۰ هزار و ۵۰۰ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۶ نفر از مبتلایان جدید کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری در کشور به ۳۷۳۹ مورد رسید؛ همچنین بین بیمارانی که بستری هستند ۴۰۸۳ نفر از بیماران حال نامساعدتر و ابتلای شدیدتری به بیماری دارند.

جهانپور تصریح کرد: خوشبختانه روند بهبودیافتگان سرعت بالایی گرفته و تاکنون ۲۴ هزار و ۲۳۶ نفر از بیماران قطعی بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

بهبود ۵۱ مبتلا به کرونا در ماهشهر و بندر امام خمینی

طبق آمار رسمی در ۷۲ ساعته گذشته مورد جدیدی در شهرستان بندرماهشهر و بندر امام خمینی(ره) شناسایی نشده است.

به گفته مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر توزیع بیماری کرونا در مناطق شهری بندر امام خمینی(ره) به تفکیک، توزیع بیماری کرونا در مناطق شهری بندر امام خمینی(ره) به تفکیک، کوی اباذر ۵ نفر، فاز۴ ۴نفر، کوی شهید بهشتی، شهید صدوقی و شهید دستغیب هر کدام ۲ نفر ، کوی شهید رجایی(فاز۳)، شهید مطهری(بلوکی‌ها)، شهید صباغان ( کمپB ) و مسکن مهر هر کدام یک نفر گزارش شده، که از این تعداد ۱ نفر فوتی، ۶ نفر تحت درمان و ۱۲ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

۵ نفر فوتی، ۵۱ نفر بهبود یافته، ۲ نفر تحت درمان بیمارستانی، آخرین وضعیت ۵۸ مبتلا به کرونا در شهرستان بندرماهشهر، بندر امام خمینی(ره) و شهر شهید چمران است. تاکنون در بندرماهشهر ۳۹ و بندر امام‌ خمینی(ره) ۱۹ مورد شناسایی شده است.

عدم رعایت شهروندان در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی سبب افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان بندرماهشهر و بندر امام خمینی(ره)، شده است، مسئولان بهداشت بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی، و عدم ارتباط با افراد مبتلا و بهبودیافته و ترخیص شده را توصیه می‌کنند.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/11300کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/11300/بهبود-۵۱-مبتلا-به-کرونا-در-ماهشهر-و-بندر/کپی شد!