آخرین وضعیت محدودیت ترافیکی شهری و جاده‌‌ای خوزستان اعلام شد

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اقدام موثری در راستای قطع زنجیره انتقال بیماری کروناست که در خوزستان از تمام ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مردمی برای اجرای هرچه بهتر این طرح استفاده شده است.

ستاد ملی مدیریت کرونا در ایران برای کاهش شیوع این بیماری طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را در تمام استان‌های کشور از هشتم فروردین به اجرا در آورد.

مدت اجرای این طرح تا ۲۰ فروردین جاری تعیین شده که در صورت تصویب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا قابل تمدید خواهد بود.

تردد غیر ضروری در جاده‌های خوزستان تا ۲۰ فروردین ممنوع است

سرهنگ رضا دولتشاهی رییس پلیس‌ راه خوزستان روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا با بیان اینکه تردد غیرضروری کلیه خودروها در جاده‌های خوزستان تا ۲۰ فروردین ممنوع است، اظهار داشت: خودروهایی که بدون ضرورت در جاده‌های خوزستان تردد کنند، در صورت مشاهده، پنج میلیون ریال جریمه و به مدت یک ماه توقیف می‌شوند.

وی ادامه داد: خودروهای غیربومی که قصد خروج از شهر و استان را دارند در ابتدای شهر مبدا اعمال قانون خواهند شد.

رییس پلیس‌ راه خوزستان گفت: خودروهایی که دارای پلاک خوزستان هستند به سمت شهرهای خود هدایت می شوند، اما این خودروها دیگر نباید از شهرهای خود خارج شوند و در صورت مشاهده بر اساس قانون با آنها برخورد می‌شود.

سرهنگ دولتشاهی ادامه داد: از شهروندان انتظار داریم در محدودیت‌هایی که برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته شده ، همکاری بیشتری با پلیس داشته باشند و به توصیه‌های مسوولان وزارت بهداشت و استان بیشتر توجه کنند.

محدودیت ترافیکی در شهرهای خوزستان ادامه دارد

سرهنگ منصور جمشیدی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان روز جمعه درگفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: محدودیت ترافیکی در شهرهای خوزستان براساس مصوبات شورای تامین استان، تا ۲۰ فروردین جاری زمان پایان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ادامه دارد.

وی افزود: توقف خودروها در خیابان‌هایی که محدودیت ترافیکی در آنها اعمال شده ممنوع است و خودرو متخلف برابر قانون، جریمه نقدی و پلاک خودرو اخذ می‌شود.

جمشیدی تصریح کرد: توقف مقابل پارک‌ها، بوستان‌ها و جاده‌های شهرهای خوزستان، و جاده ساحلی اهواز ممنوع است و شهروندان ملزم به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی هستند.

وی در ادامه عنوان کرد: محدودیت وممنوعیت تردد در تمامی ورودی وخروجی شهرها صددرصد اعمال می‌شود و فقط خودروهای که ضرورت تردد دارند مجاز به خروج از شهر هستند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان بیان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود برای حفظ سلامتی خود و دیگران از سفرهای درون و برون‌شهری خودداری کنند و با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/11237کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/11237/آخرین-وضعیت-محدودیت-ترافیکی-شهری-و-جاد/کپی شد!