مبتلایان به کرونا ویروس در بندر امام به ۱۹ مورد رسید + اعلام مناطق وضعیت قرمز

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، حسین کاملی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی درباره آخرین آمار مبتلایان به کرونا در خوزستان اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان به ثبت رسیده است و مجموع موارد شناسایی شده مثبت ابتلا به این ویروس به ۸۱۲ مورد رسیده است.

وی افزود: ‌این آمار به تفکیک شهرستان‌ها شامل اهواز ۷ نفر، خرمشهر ۶ نفر، ماهشهر ۴ مورد، باوی ۳ نفر، دزفول ۲ نفر، اندیمشک ۲ نفر، ایذه ۱ نفر، شوش ۱ نفر، رامشیر ۱ نفر، کارون ۱ نفر، شادگان ۱ نفر، هفتکل ۱ نفر می‌باشد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به ۷ مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته عنوان کرد: متاسفانه تاکنون ۹۵ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست داده‌اند.

شمار مبتلایان به کرونا در کشور به ۵۳ هزار و ۱۸۳ نفر رسید

کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و جانباختگان کرونا اظهار داشت: از ظهر دیروز تا امروز ۱۵ فروردین۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۷۱۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به ۵۳ هزار و ۱۸۳ مورد رسید.

وی افزود: خوشبختانه تا کنون ۱۷۹۳۵ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند.

جهانپور با بیان ۴۰۳۵ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند بیان کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری در کشور به ۳۲۹۴ نفر رسید.

اعلام وضعیت قرمز در بندر امام خمینی و شهرک طالقانی

محمد شنبدی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا شهرستان بندرماهشهر بعدازظهر جمعه درباره آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در شهرستان به ثبت رسیده است و مجموع موارد شناسایی شده مثبت ابتلا به این ویروس به ۵۸ مورد رسیده است.

وی افزود: ‌این آمار به تفکیک بندر امام خمینی ۲ نفر و شهرک شهید طالقانی ۲ نفر جدید گزارش شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی بیان داشت: تا امروز ۴۳ نفر بهبود یافته‌، ۵ مورد فوتی و ۱۰ مورد تحت درمان بیمارستانی قرار دارند، که به تفکیک بندرماهشهر ۳۹ نفر و بندر امام‌ خمینی(ره) ۱۹ نفر به کووید۱۹ مبتلا شده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه بندرامام خمینی (ره) و شهرک شهید طالقانی وضعیت قرمز دارند، تصریح کرد: از عموم شهروندان خواستاریم که هیچ گونه ارتباطی با افراد مبتلا و ترخیص شده، نداشته باشند.

شنبدی در پایان گفت: متاسفانه عدم رعایت شهروندان در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی سبب افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان بندرماهشهر و بندر امام خمینی(ره)، شده است.

طبق گزارش شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر، توزیع بیماری کرونا در مناطق شهری بندر امام خمینی(ره) به تفکیک، کوی اباذر ۵ نفر، فاز۴ ۴نفر، کوی شهید بهشتی، شهید صدوقی و شهید دستغیب هر کدام ۲ نفر ، کوی شهید رجایی(فاز۳)، شهید مطهری(بلوکی‌ها)، شهید صباغان ( کمپB ) و مسکن مهر هر کدام یک نفر گزارش شده، که از این تعداد ۱ نفر فوتی، ۶ نفر تحت درمان و ۱۲ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

انتهای پیام/و

 

https://biknews.ir/11233کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/11233/مبتلایان-به-کرونا-ویروس-در-بندر-امام-ب-2/کپی شد!