گزارش  ویدئویی از تداوم کار جهادی در بندر امام خمینی؛ راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک و وسایل مورد نیاز کادر درمان

به گزارش  خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از تسنیم، قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی علیه السلام هیئت رهروان شهدای بندر امام خمینی(ره) در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا و در مقابل افراد فرصت‌طلب و سودجو که با احتکار سبب کمبود و گرانی ماسک و التهاب جو روانی منفی در جامعه شدند، کارگاه جهادی تولید ماسک را با حضور زنان جهادگر هیئتی راه‌اندازی کردند.‌

ماسک‌‌ها بعد از تولید توسط مرکز بهداشت بندر امام خمینی(ره) استرلیزه شده و سپس توسط قرارگاه جهادی با اولویت بین مردم مناطق محروم، مراکز درمانی و خدماتی توزیع می‌شود.

جهادگران عرصه سلامت شب و روز نمی‌شناسند و شبانه‌روز در حال تولید ماسک هستند تا بتوانند گوشه‌ای از غم مردم را با این کار خدا پسندانه کاهش دهند.

بیشتر بخوانید:

گزارش ویدئویی از رفع آلودگی معابر عمومی بندر امام خمینی(ره) توسط یگان پدافند هوایی جنوب غرب ارتش

گزارش ویدئویی ضدعفونی اماکن عمومی بندر امام خمینی توسط جهادگران سلامت

دو روایت متفاوت از روزهای کرونایی پایان سال ۹۸ بندرامام خمینی

سید محمود هاشمی مسئول قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی(ع) هیئت رهروان شهدا بندر امام خمینی(ره) در گفت‌‌وگو با تسنیم اظهار داشت: کارگاه جهادی تولید ماسک با دو مرکز اصلی و سه مرکز فرعی به‌صورت شبانه‌‌روزی در حال فعالیت است.

وی افزود: در این کارگاه جهادی روزانه بالغ بر ۱۵۰۰ ماسک تولید شده و بعد از استرلیزه شدن توسط مرکز بهداشت بندر امام خمینی(ره) با اولویت‌بندی مناطق محروم، مراکز درمانی و خدماتی به صورت رایگان بین مردم توزیع می‌شود.

هاشمی با تشکر از حضور خودجوش و فعال مردمی برای راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک بیان کرد: مردم بندر امام خمینی(ره) از لحظه اول راه‌اندازی کارگاه، با آوردن امکانات مالی و تجهیزاتی در کنار قرارگاه جهادی بودند.

وی افزود: روزانه بالغ بر ۳۰ نفر خانم در دو نوبت صبح و عصر و تا ساعت ۲۳ به‌صورت رایگان در حال خدمت و فعالیت هستند.

هاشمی در پایان تاکید کرد: قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی(ره) در حال برنامه‌ریزی و تلاش برای تهیه ۸۰ هزار ماسک، لباس بیمارستانی برای کادر درمان و دستکش یکبار مصرف است.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) با توجه به افزایش آمار مبتلایان به این ویروس در کشور به تبع آن در استان خوزستان اگر مردم توصیه‌های کارشناسان و مسئولان را رعایت نکنند تعداد مبتلایان به کرونا در تعطیلات نوروزی نیز افزایش پیدا کرده و با سیر صعودی این ویروس روبه‌رو می‌‌شویم و تنها با ماندن در خانه است که مردم می‌توانند به ریشه کن کردن این ویروس کمک کنند.

مسئولان و کادر درمان از مردم می‌خواهند در این روزها از مسافرت کردن بپرهیزند تا با این کار به شیوع این ویروس دامن نزنند.

با توجه به افزایش آمار مبتلایان به این ویروس در کشور به تبع آن در استان خوزستان اگر مردم توصیه‌های کارشناسان و مسئولان را رعایت نکنند تعداد مبتلایان به کرونا در تعطیلات نوروزی نیز افزایش پیدا کرده و با سیر صعودی این ویروس روبه‌رو می‌‌شویم و تنها با ماندن در خانه است که مردم می‌توانند به ریشه کن کردن این ویروس کمک کنند.

در ادامه گزارش ویدئویی خادمان قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی(ره) را مشاهده می‌کنید.

گزارش ویدئویی را در آپارات خبر بندر امام خمینی(ره) ببینید.

انتهای پیام/و
https://biknews.ir/11067کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/11067/گزارش-ویدئویی-از-تداوم-کار-جهادی-در-بن/کپی شد!