کمک خرید ۲۵ میلیارد ریالی نیاز نوروزی برای مددجویان کمیته امداد ماهشهر و بندر امام خمینی

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، محسن اتش‌زمزم با بیان اینکه بسته حمایتی به مناسبت عید نوروز به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) اهدا می‌شود، اظهار داشت: در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و با تامین هزینه از سوی شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی، ۵٠٠٠ بسته حمایتی شامل اقلام اصلی خوراکی از جمله برنج، روغن، قند و شکر ، چای، رب، آبلیمو، حبوبات و … و مواد شوینده به ارزش تقریبی هر بسته ۵٠٠ هزار تومان بین خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) بندرماهشهر و بندرامام خمینی(ره) ، بهزیستی و خانواده های زندانیان توزیع شد.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات پتروشیمی با بیان اینکه این اقدام با هماهنگی فرمانداری و کمیته امداد امام خمینی(ره) این دو شهر صورت گرفته است، بیان کرد: شرکت‌های پتروشیمی منطقه در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود و جلب رضایتمندی جامعه پیرامونی، پیش از این نیز در مقاطع مختلف با مجموعه‌های حمایتی مانند بهزیستی، انجمن حمایت از زندانیان و… همکاری‌هایی انجام دادند.

وی افزود: شرکت‌های منطقه همچنان با نگاه تکلیف گرایانه در کنار انجام امور زیرساختی و ماندگار برای عموم مردم منطقه، رسیدگی به خانواده های کم بضاعت را دستور کار خود قرار می‌دهند.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/11029کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/11029/کمک-خرید-۲۵-میلیارد-ریالی-نیاز-نوروزی-ب/کپی شد!