تداوم فعالیت سامانه بارشی در خوزستان

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از ایرنا، محمد سبزه‌زاری اظهار داشت: تا اوایل وقت فردا رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط تا شدید، گاهی تندباد لحظه‌ای در بیشتر نقاط استان به ویژه مناطق شمالی و شرقی قابل انتظاراست.

وی افزود: روزهای پنجشنبه و جمعه بارش‌ها در مناطق شمالی و شرقی به صورت پراکنده ادامه دارد و سپس از اوایل روز شنبه تا اواخر روز یکشنبه با تشدید مجدد سامانه بارشی شاهد رگبار و رعد وبرق، وزش باد متوسط تا شدید، گاهی تندباد لحظه‌ای خواهیم بود و بارش در ارتفاعات به شکل برف است؛ در این مدت شمال خلیج فارس مواج همراه با رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

سبزه زاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته اهواز با ۲۹.۵ و ایذه با ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب بالاترین و پایین‌ترین دما را داشتند و حداقل دمای اهواز ۱۸.۱ درجه سانتیگراد اعلام شده است.
مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: میزان بارندگی ۲۴ ساعت گذشته در بستان ۷.۹، آبادن ۵.۸، شادگان ۴.۱، شوش ۳.۴، کشاورزی اهواز و مسجدسلیمان ۳.۲، شوشتر ۲.۲، اهواز ۱.۸، ایذه و لالی یک، رامهرمز ۰.۶، بندرماهشهر و حسینیه اندیمشک ۰.۵ هندیجان ۰.۲، امیدیه ۰.۱ و آغاجاری ۰.۰۱ میلیمتر گزارش شده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان هفته گذشته اخطاریه‌ای مبنی بر ورود ۲ سامانه بارشی به خوزستان در هفته جاری صادر کرده بود.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/11018کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/11018/تداوم-فعالیت-سامانه-بارشی-در-خوزستان/کپی شد!