بازار بندر امام خمینی(ره) تعطیل اعلام شد / با متخلفان برخورد قضایی می‌شود

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، حجت‌الله خسروی در گفت‌‌وگو با تسنیم اظهار داشت: با دستور رئیس دادگستری بندر امام خمینی(ره) تمام اصناف و بازار شهر به استثنا اصناف فروشگاه‌های مواد غذایی، نانوایی و قصابی‌‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شد.

وی افزود: اجرائیات شهرداری بندر امام خمینی(ره) با همکاری نیروی انتظامی در حال جمع‌آوری دست فروشان بازار است که بخش زیادی از متصدیان آنها متعلق به شهرهای هم‌جوار هستند.

بیشتر بخوانید:

فرماندار ماهشهر: ایستگاه‌های تست سلامت در مبادی ورودی و خروجی شهرستان مستقر می‌شوند

خطر شیوع ‌کرونا در بزرگ‌ترین پایانه حمل کالای اساسی کشور+فیلم

سرلشکر باقری: خیابانها، جاده ها و مراکز عمومی از ٢۴ ساعت آینده خلوت می شوند/ افزودن ۱۰۰۰ درمانگاه ثابت و سیار به بخش کشوری

بخشدار بندر امام خمینی(ره) در ادامه بیان کرد: تعطیلی بازار به اتاق اصناف برای اجرا ابلاغ شده است و در صورت عدم رعایت تعطیلی بازار، با عوامل متخلف برخورد قضایی صورت می‌گیرد.

وی با عذرخواهی از محقق نشدن ایستگاه پایش سلامت در مبادی ورودی‌های بندر امام خمینی(ره) بیان کرد: با وجود اینکه قرار بود ایستگاه پایش سلامت در ورودی بندر امام خمینی(ره) از سمت شادگان و آبادان شنبه این هفته راه‌اندازی شود ولی به دلایل نبود تجهیرات و نفرات تاکنون محقق نشده ‌و در تلاش هستیم تا یکشنبه آتی مشکلات برطرف شود.

خسروی افزود: کنترل بهداشتی در ورودی آزاده‌راه اهواز ـ بندر امام خمینی(ره) با استقرار ایستگاه پایش سلامت در مقابل پایگاه هلال احمر این آزاد‌راه در هفته جاری راه‌اندازی می‌شود.

رئیس قرارگاه مقابله با ویروس کرونا بندر امام خمینی(ره) در پایان ضمن تشکر از دادگستری، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و عوامل اجرایی شهرداری گفت: عاجزانه از شهروندان درخواست می‌کنیم در دو هفته آینده تا جایی که امکان دارد همکاری کرده و در منزل بمانند و در بازار و معابر عمومی پرازدحام تردد نکنند و نکات بهداشتی را برای مقابله با ویروس کرونا، جدی بگیرند.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/10943کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/10943/بازار-بندر-امام-خمینیره-تعطیل-اعلام-شد/کپی شد!