۸ خوزستانی در ۲۴ ساعت گذشته به کرونا مبتلا شدند

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از فارس، علی احسان‌پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، ظهر امروز با اعلام ابتلای ۸ مورد جدید ابتلا در استان در جمع خبرنگاران از روند صعودی این بیماری در استان خبر داد و اظهار کرد: از زمان شروع این اپیدمی در استان تاکنون ۵۰ مورد ابتلای قطعی در استان خوزستان به ثبت رسیده است.

وی افزود: از ۸ مورد جدید طی ۲۴ ساعت گذشته  استان ۳ نفر در اهواز،۳ نفرمسجدسلیمان و در شهرستان‌های آبادان و ماهشهر هر کدام یک مورد به ثبت رسیده است که طی این ۲۴ ساعت ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

احسان‌پور گفت: شهرستان های شوشتر و مسجدسلیمان هر کدام با ۶ مورد ابتلای قطعی در رده بعدی پس از اهواز قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

مدارس و دانشگاه‌های خوزستان تا ۲۳ اسفند ماه تعطیل شد

تکذیب وضعیت قرمز در بندر امام خمینی(ره)

بخشدار بندر امام خمینی:مواد ضدعفونی داشتند اما به مردم نمی‌فروختند

مراکز عمومی بندر امام خمینی(ره) ضدعفونی شدند+تصاویر

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی به کلیه هم استانی‌ها عنوان کرد: از مردم  شهرستان مسجدسلیمان به عنوان معین اندیکا و رامشیر خواهشمندیم به رعایت اصول بهداشتی اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی افزود: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته روند مراجعه به بیمارستان رازی نزولی بوده ولی همچنان از مردم خواهشمندیم به توصیه‌ها و مراقبت های بهداشتی توصیه شده متخصصان پایبند بوده و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی را تا رفع این بحران از استان و کشور همراهی کنند.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/10810کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/10810/8-خوزستانی-در-24-ساعت-گذشته-به-کرونا-مبتلا/کپی شد!