روایت تصویری از نهمین جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور بندر امام خمینی

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، نهمین جشن فراغت از تحصیل دانش آموختگان کارشناسی ۳۰ رشته دانشگاه پیام نور مرکز بندر امام خمینی در روز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه در محل سالن همایش‌های این دانشگاه همزمان با جشن ۴۱ سالگی انقلاب اسلامی و با حضور مسئولان شهری، دانشجویان و خانواده‌های آنها برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

حماسه باشکوه مردم بندر امام خمینی(ره) در یوم‌الله ۲۲ بهمن به روایت تصاویر

جلوه‌ای تماشایی از ‌‌ یوم‌الله ۲۲ بهمن در بندر امام خمینی

دپارتمان تخصصی «مهارت‌های دریا و ساحل» در خرمشهر راه اندازی می‌شود

نامه دانشجویان اهوازی به رئیس قوه قضائیه؛ دست مفسدان را از بیت‌المال در خوزستان ‌قطع کنید

جمال کاظمی‌اصل در گفت‌و‌گو با خبر بندر امام خمینی اظهار داشت: طبق رسم هر سال در ایام الله دهه فجر و به همت جمعی از دانشجویان دانشگاه پیام نور بندر امام خمینی، جشن فارغ التحصیلان رشته‌های مختلف این مرکز برگزار می‌شود.

وی افزود: از دانشجویان همواره درخواست می‌کنیم که کار آفرینی کرده و تولید‌های علمی خود را برای پیشرفت کشور افزایش دهند.

رئیس دانشگاه پیام نور بندر امام خمینی با بیان اینکه هیچ هزینه‌ای از طرف سازمان پیام نور برای برگزاری اینگونه مراسم‌ها به دانشگاه تعلق نمی‌گیرد عنوان کرد: در سال جاری شاهد برگزاری این مراسم به شکل احسن و با شرکت ۱۰۰ نفر از فارغ التحصیلان و خانواده‌های آنان بودیم.

وی افزود: در این مراسم از ۳ نفر دانش آموختگان برتر قرآنی استانی و دانشجویان فارغ‌التحصیل با اهدای لوح سپاس تقدیر و تشکر شد.

جمال کاظمی‌اصل در پایان گفت: حجت‌اله خسروی بخشدار بندر امام خمینی که سخنران این جشن با شکوه بود، قول پیگیری و مساعدت لازم جهت آوردن رشته‌های کارشناسی ارشد را به این مرکز دانشگاهی دادند.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/10591کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/10591/روایت-تصویری-از-نهمین-جشن-فارغ-التحصیل/کپی شد!