حذف قبوض آب در بندر امام خمینی آغاز شد

رئیس اداره آبفا بندر امام خمینی(ره) درباره طرح حذف قبوض کاغذی گفت: مشترکین آبفا از طریق موبایل شماره اشتراک آب خود را به سامانه پیامکی 10008458 ارسال کنند.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، جهانگیر نیک‌نژاد با اشاره به اجرای طرح حذف قبوض کاغذی در سراسر کشور اظهار داشت: طرح حذف قبوض کاغذی در راستای ارتقای سطح خدمات و رفاه مشترکین، صرفه‌جویی اقتصادی، توسعه دولت الکترونیک، ارائه خدمات غیرحضوری، نظارت مؤثر، مدیریت کارآمد و حفظ محیط زیست در دستور کار وزارت نیرو قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۲ هزار مشترک آب در بندرامام خمینی (ره) وجود دارد، افزود: مالکان، مستاجران، مدیران آپارتمان‌ها که مسئولیت پرداخت قبض آب بهاء با آنها است می‌توانند از طریق موبایل، شماره اشتراک خود را به شماره ۱۰۰۰۸۴۵۸ ارسال نمایند.

وی خاطر نشان کرد: در صورت هرگونه تغییر مالک، مستاجر و مدیریت آپارتمان لازم است شماره اشتراک با موبایل جدید به شماره ۱۰۰۰۸۴۵۸ پیامک شود.

بیشتر بخوانید:

امکان قرائت کنتورهای آب با استفاده از تلفن همراه فراهم شد

آبفا بندرامام خمینی(ره) پاسخ داد؛ منهول‌های روباز کوی شهید صدوقی درب‌دار شدند

بهبود کیفیت آب روستای ولی عصر بندرامام خمینی (ره) در انتظار عزم مسئولان است

دفع اصولی پساب تاسیسات آبرسانی بندر امام‌ خمینی(ره) انجام شد

رئیس اداره آبفا بندر امام خمینی در پایان با بیان این که بعد از دریافت شماره موبایل مشترکین و پردازش آن، طرح حذف قبض کاغذی آب بلافاصله در دستور کار قرار می گیرد، گفت: با اجرای این طرح، به جای قبض کاغذی، پیامکی حاوی اطلاعات مصرف و مبلغ همراه با شناسه قبض، شناسه پرداخت و لینک درگاه پرداخت اینترنتی و سایر اطلاعات قبض، برای مشترکین ارسال می‌شود.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/10542کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/10542/حذف-قبوض-آب-در-بندر-امام-خمینی-آغاز-شد/کپی شد!