جلسه پرسش و پاسخ ” انتخابی برای مجلس قوی” در بندر امام خمینی برگزار می‌شود

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

به استحضار شهروندان بزرگوار بندر امام خمینی(ره) می‌رساند، تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) برای اولین بار در سطح منطقه در نظر دارد طی نظرسنجی مردمی و دعوت از نامزدهای شاخص یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستان بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره)، اقدام به برگزاری جلسه پرسش و پاسخ، تحت عنوان “انتخابی برای مجلس قوی” و با حضور همزمان ۵ نامزد حوزه انتخابیه کند.

بیشتر بخوانید:

جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) خواستار برخورد با مدیران نالایق شهری هستند

تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) در واکنش به لغو تریبون آزاد توسط شورای تامین شهرستان بندرماهشهر بیانیه صادر کرد

بیانیه جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) در واکنش به شهادت ماموران نیروی انتظامی

جوانان انقلابی در بندرامام‌خمینی(ره) تریبون آزاد برگزار کردند

برگزاری تریبون آزاد جوانان انقلابی در بندر امام‌ خمینی (ره) +فیلم

این جلسه در ساعت ۱۹ شنبه ۲۶ بهمن ماه، در مکان سینما ساحل بندر امام خمینی(ره) برگزار می‌شود. نحوه شرکت در نظرسنجی مردمی برای انتخاب نامزدهای این جلسه، از طریق رسانه‌های خبری اطلاع‌رسانی خواهد شد.

از شهروندان در خواست می‌شود ضمن دعوت جهت حضور در این جلسه پرسش و پاسخ، سوال‌های پیشنهادی از نامزدهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در پیام‌رسان واتس‌آپ و ایتا به شماره ۰۹۱۶۵۹۱۱۴۱۲ ارسال کنند.

در پایان تاکید می‌شود این جلسه پرسش و پاسخ تنها برای آگاهی بخشی و شناخت بهتر نامزدها یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است و تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی در این دوره انتخابات از هیچ نامزدی حمایت نخواهد کرد.

دبیرخانه تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره)

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/10528کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/10528/جلسه-پرسش-و-پاسخ-انتخابی-برای-مجلس-قوی/کپی شد!