تست ملوانان قبل از ورورد به خاک ایران؛ تلاش و پیشگیرى از ورود ویروس کرونا به کشور+ تصاویر

به گزارش خبر بندر امام خمینی به نقل از تسنیم، کرونا، ویروس تازه‌ای در منطقه‌ای از چین شیوع پیدا کرده که تا کنون جان چندین نفر را گرفته است. مقامات چین از مردم این کشور خواسته‌اند به شهر ووهان، محل انتشار این ویروس، سفر نکنند و به ساکنان شهر هم توصیه کرده‌اند در شهر بمانند.

بیشتر بخوانید:

جزئیات بیماری کارگر چینی یک کشتی تجاری در بندر امام خمینی

به غیر از چین مواردی دیگری از ابتلا به این بیماری در تایلند، کره جنوبی، ژاپن، تایوان، استرالیا و آمریکا هم مشاهده شده است.

همچنین کشتی‌های متعدد از کشورهایی مانند هند، کوبا، مالزی، چین و سایر کشورها در بندر امام خمینی(ره) در حال تخلیه محموله کالای اساسی از جمله شکر، کنجاله سویا، دانه‌های روغنی، ذرت و روغن خوراکی هستند.

از روز یکشنبه اقداماتی در این خصوص انجام گرفته و خوشبختانه تاکنون موردی مبتلا به این بیماری در ایران گزارش نشده است.

همچنین دولت به تمامی استانداران ابلاغ شده که نسبت به این امر کنترل داشته باشند. وزارت بهداشت همراه با تجهیزات در تمامی مرزها مستقر هستند و به طور دائم کنترل خواهند کرد.

در بندرامام خمینی (ره ) بهداری سازمان بنادر در تلاش و  پیشگیرى قرنطینه  جلوگیرى از ورود ویروس کرونا به ایران از اتباع چینی هستند.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/10481کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/10481/تست-ملوانان-قبل-از-ورورد-به-خاک-ایران؛-ت/کپی شد!