لیست داوطلبان تایید صلاحیت شده برای صندلی سبز مجلس/ اعلام لیست نهایی ۲۲ بهمن ماه

به گزارش خبر بندر امام خمینی، شکایات داوطلبان احرازصلاحیت‌نشده و ردصلاحیت‌شدگان از ۲۷ دی ماه تا ۱۱ بهمن ماه در جلسات فشرده و مستمر شورای نگهبان بررسی شد و طبق قانون، نتایج این بررسی‌ها شب گذشته به وزارت کشور ارائه شد، تا از طریق فرمانداری‌ها به داوطلبان اعلام شود.

طبق قانون انتخابات، آخرین مرحله از دریافت شکایات از امروز شروع شده و تا سه روز آینده ادامه دارد.

در این مرحله، صرفاً داوطلبانی که در هیئت مرکزی انتخابات تأیید صلاحیت شده، اما در شورای نگهبان ردصلاحیت شده‌اند، مجاز به ثبت شکایت هستند.

بنابر آخرین اخبار دریافتی از منابع مورد اطمینان، جمال صالح‌زاده، امیر حیات مقدم، حبیب آقاجری، عبدالمهدی آلبوصوف، عبدالحسن البوعبادی، فرهاد بابلی، شیری بهرامی، محمد حسین حسنی، عبدالسید شریفات، محمدعلی شریفی‌پور، مسلم شیخی، ابوالفصل آتش بهار، مرتضی عبادی، عبدالمحسن فدعمی، حبیب قاسمی، صالح مختاری‌فر افراد تایید صلاحیت شده در حوزه انتخابیه شهرستان بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام خمینی، هستند.

شورای نگهبان با صدور اطلاعیه‌ای زمان، مکان و نحوه ارائه شکایت آن عده از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی را که صلاحیت‌شان از سوی شورای نگهبان مورد تأیید قرار نگرفته اعلام کرد:

در اطلاعیه شماره ۵ شورای نگهبان آمده است: به اطلاع آن دسته از داوطلبان محترم نمایندگی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که صلاحیت آنان در مراحل قبلی تأیید [شده] و در شورای نگهبان احراز نگردیده می‌رساند: براساس تبصره‌های ۱ و ۲ ماده ۳۵ آیین‌نامه قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره ۳ از بند ۲ ماد‌ه واحده، داوطلبان مزبور می‌توانند جهت ارائه شکایت خود ظرف مدت ۳ روز از ۱۲ تا ۱۴ بهمن ماه از ساعت ۸ الی ۱۶ به دفاتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان‌ها و یا در تهران به‌نشانی بزرگراه بسیج، بلوار هجرت، مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی مراجعه نموده و پس از دریافت و تکمیل فرم شکایت، مدارک خود را تحویل داده و رسید آن را دریافت نمایند.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/10468کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/10468/لیست-داوطلبان-تایید-صلاحیت-شده-برای-صن/کپی شد!