شرط درک شب قدر و عظمت های دین، درک حضرت فاطمه(س) است/سخنان تاریخی رهبر انقلاب نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، حجت الاسلام ناصر احمدی امام جمعه موقت شهر بندر امام خمینی(ره) با اشاره به ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س)، با استناد به حدیثی از امام صادق (ع) در عظمت ایشان، اظهار کرد: هر کس آن طور که سزاوار است فاطمه(س) را بشناسد؛ شرط درک شب قدر و عظمت های دین، درک حضرت فاطمه(س) است.

وی افزود: این نشان از بزرگی و عظمت حضرت فاطمه(س) نزد خداوند متعال است.

احمدی با اشاره به سخنان مهم رهبر انقلاب در خطبه های نماز جمعه تاریخی هفته گذشته خاطر نشان کرد: سخنانی که ایشان فرمودند نقشه های شوم دشمن را نقش بر آب کرد؛ دشمن انتظار داشت با حرکاتی که انجام می دهد در خارج و در داخل توسط منافقین و ایادی کفر، این عظمت ها و دستاوردهای جدیدی را که ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی رقم زدند را کمرنگ کند، اما با سخنانی که ایشان ایراد فرمودند نقشه های آنان را نقش بر آب کردند.

خطیب جمعه بندر امام خمینی(ره) در پایان گفت: دو مناسبت مهم در پیش رو داریم که نباید اجازه داد دشمن بهره برداری نماید و خللی ایجاد کند، اول راهپیمایی عظیم ۲۲بهمن و دوم انتخابات مجلس است که قطعا مردم ما در این دو مناسبت مهم حرکت عظیمی را از خود به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/10407کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/10407/شرط-درک-شب-قدر-و-عظمت-های-دین،-درک-حضرت-ف/کپی شد!