تقدیر وزیر راه و شهرسازی از مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان

وزیر راه و شهرسازی با اهدای لوح سپاس از تلاش‌های مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در هم افزایی برای تسریع در خروج کالاهای اساسی تقدیر کرد.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، در جریان برگزاری آیین گرامیداشت روز حمل و نقل و راهداری در شامگاه ۲۶ آذرماه که با حضور وزیر راه و شهرسازی و جمعی از فعالان عرصه حمل و نقل جاده ای برگزار شد، از عادل دریس مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان به پاس تلاش های مجدانه در هم افزایی با دیگر فعالان زنجیره تامین کالا برای تسریع خروج کالاهای اساسی از مجتمع بندری امام خمینی(ره) که تاثیر به سزایی در افزایش ذخیره استراتژیک غذایی کشور و جلوگیری از نوسانات شدید بازار کالاهای اساسی داشت، تقدیر شد.
با توجه به تلاش های مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در تمهید زمینه های مساعد برای تخلیه و خروج کالای اساسی کشور از مبدا منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) و بهره گیری از تمامی توان ظرفیت‌های حمل و نقل ریلی و جاده‌ای لوح سپاس به وی اهدا شد.
یادآور می‌شود از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه سال جاری بالغ بر ده میلیون تن کالای اساسی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) تخلیه و به مبادی مصرف در اقصی نقاط کشور منتقل شد.

https://biknews.ir/10282کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/10282/تقدیر-وزیر-راه-و-شهرسازی-از-مدیرکل-بناد/کپی شد!