بارش‌ها تا روز دوشنبه در خوزستان تداوم دارد

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به بارش‌های مداوم امروز اظهارداشت: امروز در شهر ایذه ۶۲ و ۲ دهم میلی متر باران بارید.

محمد سبزه زاری افزود : همچنین در شهرهای دهدز ۴۴ و ۲ دهم ، اهواز ۴۲ و ۹ دهم ، آبادان ۴۰ و هفت دهم ، هندیجان ۳۹ ، مسجدسلیمان ۳۴ و چهار دهم و ایستگاه کشاورزی اهواز ۳۰ و سه دهم میلی متر باران بارید.

وی ادامه داد : در این مدت میزان بارش در گتوند ۲۶ و سه دهم ، رامهرمز ۲۵ و چهار دهم ، حسینیه ۲۴ و ۲ دهم ، لالی ۲۳ و ۹ دهم ، شوشتر ۲۳ و ۲ دهم و آغاجاری ۲۰ میلی متر ثبت شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان بیان کرد : میزان بارش نیز در شهرهای امیدیه ۱۵ و هشت دهم ، بستان ۱۳، ایستگاه صفی آباد دزفول ۱۲ و ۲ دهم ، بندر ماهشهر ۱۰ و ۶ دهم ، بهبهان ۱۳ و یک دهم ، شادگان هشت و چهار دهم و شوش هفت و هشت دهم بوده است.

سبزه زاری اظهارداشت : با تداوم فعالیت سامانه بارشی تا اوایل روز دوشنبه شاهد بارندگی همراه با رعدوبرق و وزش باد متوسط تا شدید و تند باد لحظه ای در اغلب مناطق استان خواهیم بود.

وی گفت : در این مدت بارش تگرگ بصورت نقطه ای و بارش برف در ارتفاعات و مناطق مرتفع استان مورد انتظار است که در این ایام شمال خلیج فارس همراه با رگبارورعدوبرق و مواج پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/10247کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/10247/بارش‌ها-تا-روز-دوشنبه-در-خوزستان-تداو/کپی شد!