نصب دوربین‌های امنیتی بندر امام خمینی(ره) در حال انجام است

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) محسن بیرانوند فرماندار بندرماهشهر عصر امروز در گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: نصب دوربین‌های امنیتی بندر امام خمینی(ره) در حال انجام است، پیمانکار پروژه مشغول کار است، قسمتی از این پروژه مربوط به ماهشهر و فرمانداری است و بخش دیگری نیز مربوط به بندر امام خمینی(ره) است که هر دو در حال انجام است.

وی افزود: مشکلی که در حال حاضر وجود دارد مربوط به پذیرش مسئولیت ترانس‌های برق است که نیروی انتظامی یا شهرداری باید این مسئولیت را قبول کنند اما هیچکدام نپذیرفته‌اند و امیدواریم در روزهای آینده بتوانیم در این زمینه یکی از ارگان‌ها را متقاعد کنیم.

بیشتر بخوانید:

تامین اعتبار دوربین‌های مدار بسته بندر امام خمینی(ره) با هیچ مانعی مواجه نیست

سارقین به عنف دستگیر شدند/ نصب دوربین های مدار بسته به یک میلیارد و پانصد میلیون تومان اعتبار نیاز دارد

بیرانوند گفت: شهرداری یا نیروی انتظامی باید پذیرش مسئولیت ترانس‌ها را داشته باشند تا اداره برق بتواند انشعاب را صادر کند، قاعدتا نیروی انتظامی توانایی این امر را ندارد و باید شهرداری متقاعد شود تا این کار انجام شود.

فرماندار بندر ماهشهر بیان کرد: امیدواریم در این ماه یا ماه آینده به نتیجه مطلوب برسیم، غیر از بحث تحویل ترانس‌های برق مشکل خاصی وجود ندارد، پیمانکار پروژه نیز هزینه را دریافت کرده اما بخشی از هزینه‌های پیمانکار توسط عملیات غیر صنعتی پرداخت نشده است که آن هم پرداخت می‌شود.

وی در خصوص هزینه انجام پروژه نصب دوربین‌های امنیتی بندر امام خمینی(ره) گفت: کل پروژه هزینه بالایی دارد اما فاز اول پروژه یک میلیارد و سیصد میلیون تومان است و امسال نیز مبلغ دیگری را اختصاص می‌دهیم تا این پروژه همچنان ادامه داشته باشد و متوقف نشود.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/10160کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/10160/نصب-دوربین‌های-امنیتی-بندر-امام-خمینی/کپی شد!