نامه دانشجویان اهوازی به رئیس قوه قضائیه؛ دست مفسدان را از بیت‌المال در خوزستان ‌قطع کنید

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از تسنیم، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اهواز در نامه‌ای از ‌رئیس قوه قضایی خواستار سفر به استان خوزستان و پیگیری مشکلات کارگران این استان و همچنین پیگیری مشکلات ناشی از خصوصی سازی شرکتها در سطح استان شدند.

بیشتر بخوانید:

جوسازی‌ها علیه دستگاه قضایی به دلیل برخورد با دانه درشت‌ها است

معاون دادستان‌کل: برخی برای به‌ آشوب کشاندن ماجرای هفت‌تپه پول گرفته بودند

در این ‌نامه آمده ‌است: ‌بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در راستای مطالبه‌گری مشکلات معیشتی کارگران مظلوم استان خوزستان و ایضاً خصوصی‌سازی انجام شده در سطح استان که متاسفانه با سوء‌استفاده افراد متصل به قدرت و ثروت که به صورت غلط انجام شده است و با توجه به سوابق شما در برخورد عادلانه با مفسدین اقتصادی و دلسوزی جنابعالی نسبت به قشر آسیب‌پذیر کارگری‌، از حضرتعالی دعوت به عمل می‌آید تا با حضور در استان خوزستان به بررسی حقوق ضایع شده کارگران بومی در نیشکر هفت تپه‌، پتروشیمی فارابی‌، پتروشیمی آبادان‌، گروه ملی‌، لوله‌سازی اهواز‌، نیروگاه سیکل آبادان و … بپردازید و دست مفسدین را از بیت‌المال مسلمین قطع کنید و همچنین با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز‌، پاسخگوی سئوالات دانشجویان در مورد مشکلات این استان باشید.

انتهای پیام/‌و

https://biknews.ir/10149کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/10149/نامه-دانشجویان-اهوازی-به-رئیس-قوه-قضائ/کپی شد!